۱۴۰۱ آذر ۹, چهارشنبه

هک «بولتن خبری فرمانده سپاه»: دستورهای محرمانه خامنه‌ای، «۸۴ درصد مردم اعتراضات را راه حل مشکلات می‌دانند»


گروه هکری «بلک ریوارد» بعد از هک کردن خبرگزاری فارس بولتن محرمانه‌ای را منتشر کرده است که این خبرگزاری برای حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، تهیه کرده بود. در این بولتن برخی از اخبار داخلی حکومت، دستورات رهبر آن و آمارهای مربوط به جهت‌گیری‌های جامعه وجود دارد که بسیاری از آنها در رسانه‌ها درج نشده است.

به طور معمول برای مقام‌ها و نهادهای حکومتی بولتن‌های ویژه‌ای تهیه می‌شود که اخبار سری یا به کلی سری و محرمانه در آن دسته‌بندی و تدوین شده است.

این گزارش بیشتر همچون چکیده‌ای از گردش‌کار خبرگزاری فارس و میزان اثرگذاری آن است که پیشتر نیز گفته می‌شد وابسته به سپاه پاسداران است.

ورود مستقیم رهبر حکومت به مسئله سیستان و بلوچستان از اولین موضوعات این بولتن است.این بولتن پس از دیدار اخیر آیت‌الله خامنه‌ای با بسیجیان در پنجم آذرماه تنظیم شده است.

بنابر این بولتن آیت‌الله خامنه‌ای با جمع‌بندی شورای عالی امنیت ملی و نیروی انتظامی برای بازداشت مولوی عبدالحمید مخالفت کرده است. بنابر این بولتن، آیت‌الله خامنه‌ای گفته با مولوی عبدالحمید مدارا شود و به مرور «توانایی‌اش» سلب شود و به نقل از آقای خامنه‌ای نوشته شده است که .. «در جریان بررسی موضوع اغتشاشات در زاهدان، مولوی عبدالحمید نباید بازداشت شود. بلکه باید بی‌آبرو شود.»

بنابر نوشته بولتن فارس، علت ورود مستقیم رهبر حکومت به مسئله جمعه خونین زاهدان تاخیر ابراهیم رئیسی و علی شمخانی رئیس و دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است.

«درباره جمعه خونین زاهدان» آیت‌الله خامنه‌ای دستور داده کسی که با تیربار شلیک کرده دستگیر شود.

بر این اساس حسین فدایی، غلامعلی حداد عادل، محسن رضایی، محمد باقر ذوالقدر، علی عسگری، علیرضا زاکانی، حسین طائب و عزیز جعفری به عنوان هیات امنای شواری ائتلاف نیروهای انقلاب به دعوت ابراهیم رئیسی نشستی برگزار کردند. در این نشست حداد عادل گفته هیات امنای شواری ائتلاف نیروهای انقلاب فراتر از انتخابات باید «برای کل انقلاب» باشد.

در بخش از بولتن آمده که حدادعادل به آیت‌الله خامنه‌ای گفته «بسیج ما ضعیف شده و قدرت بسیج‌کنندگی خود را از دست داده است.»

در بخشی دیگر از این گزارش به نقل از آقای خامنه‌ای نوشته شده است که چرا ما عقب هستیم؟ هرچه می‌توانید به آقایان بگویید که از ابزار رسانه به نحو مطلوب استفاده کنند. این موضوعات -اغتشاشات- به این زودی تمام نمی‌شود.

اختلاف قالیباف با دولت

در این بولتن به اختلاف محمد باقر قالیباف با ابراهیم رئیسی اشاره شده است و گفته شده قالیباف به رهبر حکومت انتقاد کرده است که گفته بودید دولت را از خود راضی نگه دار... اما آنها هیچ وقت از ما راضی نمی‌شوند و دلیلش این است که دولت برنامه و هدفی در کارها ندارد».

بنابر این بولتن قالیباف به خاطر مریضی در جلسه‌ هیات امنای شواری ائتلاف شرکت نکرده است.

در بخش‌ها بعدی این بولتن «به بازتاب اظهارات و برنامه‌های آیت‌الله خامنه‌ای» و عملکرد سپاه پاسداران پرداخته شده است.

در بخش دیگری از این بولتن اشاره شده که سیاستمداران نزدیک دولتی از دیدار محمدباقر قالیباف با آیت‌الله خامنه‎‌ای ناراضی‌اند چرا که او از این فرصت برای «نقد دولت» استفاده کرده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

سربریدن مونا حیدری توسط همسرش؛ متهم ردیف اول به ۷ سال و نیم زندان محکوم شد

  قوه قضائیه ایران می گوید همسر مونا (غزل) حیدری که سال گذشته همسر ۱۷ ساله خود را سر بریده بود، به ۷ سال و نیم زندان محکوم شده است. انتشار ت...