۱۴۰۱ آذر ۹, چهارشنبه

مهران سماک، شهروندی که در شادی پس از باخت تیم ملی بوق می‌زد «به ضرب گلوله ماموران کشته شده

 



گزارش های دریافتی از ایران می گوید مهران سماک ۲۷ ساله در داخل اتومبیل خود بوده و بر اثر شلیک مستقیم گلوله به سرش جان باخته

گزارش‌ها از ایران حاکی از کشته شدن یک شهروند در شمال این کشور به ضرب گلوله ماموران است که در شادی پس از باخت تیم ملی بوق اتومبیل خود را به صدا درآورد.

بر اساس گزارش ها این فرد مهران سماک نام دارد و شب گذشته در بندر انزلی در استان گیلان در شمال ایران، در شادی معترضان به شکست تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، شرکت داشته است.

گزارش های دریافتی از ایران می گوید آقای سماک ۲۷ ساله در داخل اتومبیل خود بوده و بر اثر شلیک مستقیم گلوله به سرش جان باخته است.

کشته شدن این شهروند ایرانی بازتاب گسترده در بین کاربران شبکه های اجتماعی داشته است.

معترضان ایرانی شب گذشته پس از باخت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر ایالات متحده و حذف از جام جهانی قطر، به طور گسترده به خیابان ها آمده بودند.

تصاویر دریافتی از شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، مریوان، مهاباد، سنندج، جوانرود، کرمانشاه، ارومیه، انزلی، همدان و اردبیل معترضان را نشان می دهد که پس از باخت تیم ایران شادی می کنند.

بسیاری از ایرانیان از این تیم به عدم همراهی با معترضان انتقاد کرده‌ بودند و آن را «تیم جمهوری اسلامی» توصیف کرده بودند و نه تیم ملی ایران.

در بسیاری از این تجمع ها مردم شعار «زن، زندگی، آزادی» و «مرگ بر دیکتاتور» سر داده شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

سربریدن مونا حیدری توسط همسرش؛ متهم ردیف اول به ۷ سال و نیم زندان محکوم شد

  قوه قضائیه ایران می گوید همسر مونا (غزل) حیدری که سال گذشته همسر ۱۷ ساله خود را سر بریده بود، به ۷ سال و نیم زندان محکوم شده است. انتشار ت...