۱۴۰۱ آذر ۵, شنبه

تهران؛ یک زن با ضربات چکش، توسط همسرش کشته شد

 


تهران؛ یک زن با ضربات چکش، توسط همسرش کشته شد

خبرگزاری هرانا – روز چهارشنبه ۲ آذرماه، یک زن در تهران توسط شوهرش مورد هدف ضربات چکش و چوب از ناحیه سر قرار گرفت و جان باخت. متهم به قتل پس از بازداشت، اختلاف خانوادگی را انگیزه این اقدام عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز چهارشنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۱، یک زن در تهران در پی اختلافات خانوادگی توسط همسرش به قتل رسید.

براساس این گزارش، صبح روز چهارشنبه اهالی خیابانی در محله یافت‌آباد صدای درگیری خانوادگی را در یک خانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند. ماموران کلانتری به محض ورود به خانه با جسد خون‌آلود زن جوانی مواجه شدند که یک طناب مشکی رنگ روی گردنش بود و هدف ضربات مهلک چکش و چوب از ناحیه سر قرار گرفته بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد، این زن توسط همسرش به قتل رسیده است و متهم پس از بازداشت، به قتل همسرش به خاطر مسائل زناشویی اعتراف کرد.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

سربریدن مونا حیدری توسط همسرش؛ متهم ردیف اول به ۷ سال و نیم زندان محکوم شد

  قوه قضائیه ایران می گوید همسر مونا (غزل) حیدری که سال گذشته همسر ۱۷ ساله خود را سر بریده بود، به ۷ سال و نیم زندان محکوم شده است. انتشار ت...