۱۴۰۱ بهمن ۴, سه‌شنبه

وضیحات دادستان مرکز لرستان در خصوص کودک آزاری در کوهدشت

 


داریوش شاهون‌وند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کودک آزادی در کوهدشت، اظهار کرد: چند روز پیش فردی حدود ۲۷ ساله کودکی را به‌صورت اتفاقی در خیابان سوار خودرو کرده و با انتقال وی به خارج از محدوده شهری، مرتکب جرم آزار جنسی شده است.

وی تصریح کرد: کودک یک بچه هشت‌ساله بوده که فرد مجرم بعد از ارتکاب جرم کودک را رها می‌کند که سیستم قضایی به‌سرعت فرد خاطی را دستگیر کرده است.

دادستان مرکز لرستان خاطرنشان کرد: متهم هم‌اکنون تحت دو عنوان جرم کودک آزاری و آدم‌ربایی در بازداشت است که به دادگاه کیفری استان منتقل خواهد شد تا به اشد مجازات برسد.

شاهون‌وند با اشاره به آموزش فرزندان، اضافه کرد: در این راستا خانواده‌ها باید نسبت به آموزش فرزندان خود اقدام و آن‌ها را نسبت به مسائل روز آشنا کنند.

وی بیان کرد: اگر کسی فردی را از محلی به محل دیگر منتقل کند بدون آنکه اقدامی انجام دهد آدم‌ربایی قلمداد می‌شود و مجازات شدیدی در انتظار اوست.

دادستان مرکز لرستان ادامه داد: مجازات آدم ربایی حداقل ۱۰ سال و مجازات تجاوز به عنف اعدام است که دستگاه قضایی هیچ‌گونه اغماضی در این‌گونه پرونده‌ها نخواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

سربریدن مونا حیدری توسط همسرش؛ متهم ردیف اول به ۷ سال و نیم زندان محکوم شد

  قوه قضائیه ایران می گوید همسر مونا (غزل) حیدری که سال گذشته همسر ۱۷ ساله خود را سر بریده بود، به ۷ سال و نیم زندان محکوم شده است. انتشار ت...