۱۴۰۱ آذر ۲۸, دوشنبه

پلمب ۵ فروشگاه به دلیل «کشف حجاب» در قزوین

 

پنج واحد صنفی در قزوین با حکم دادستان عمومی و انقلاب این استان به دلیل آن چه «عدم رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی» و «اباحه‌گری و زیر پا گذاشتن ارزش‌های دینی و اسلامی» خوانده شده، تعطیل و پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی در روز دوشنبه ۲۸ آذر، حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، گفت که سه کافی‌شاپ، یک فروشگاه فست‌فود، و یک نان فانتزی فروشی «به دلیل کشف حجاب در آنها و ارائه سرویس و خدمات به افراد بی‌حجاب» پلمب شدند.

این مقام قضایی تهدید کرد در صورتی که در واحدهای صنفی و خدماتی «شئونات اسلامی» رعایت نشود و در آنها «مواردی چون کشف حجاب مشاهده شود» و به افرادی که حجاب اجباری ندارند خدمات ارائه شود، «به دستور دادستانی از یک هفته تا یک ماه پلمب و تعطیل» می‌شوند.

او ادعا کرد که «قاطبه اصناف صنفی قزوین»، خواستار «برخورد» با کسانی هستند که به گفته او «به اباحه‌گری و زیر پا گذاشتن ارزش‌های دینی و اسلامی می‌پردازند.»

مقامات قضایی جمهوری اسلامی همچنین در روزهای پیشین برخی مغازه‌ها را در شهرهای مختلف ایران به دلیل شرکت در اعتصابات سراسری پلمب کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

سربریدن مونا حیدری توسط همسرش؛ متهم ردیف اول به ۷ سال و نیم زندان محکوم شد

  قوه قضائیه ایران می گوید همسر مونا (غزل) حیدری که سال گذشته همسر ۱۷ ساله خود را سر بریده بود، به ۷ سال و نیم زندان محکوم شده است. انتشار ت...