۱۴۰۱ آذر ۸, سه‌شنبه

اعتراضات ایران؛ افشای متن کامل فایل صوتی دو ساعته نشست فرماندهان بسیج

 


گروه هکری بلک ریوارد فایل صوتی کامل نشست محرمانه فرماندهان بسیج را با مدیران «رسانه‌های همسو» منتشر کرده است که ابعاد تازه‌ای از اعتراضات در ایران و برنامه‌های حکومت و نهادهای امنیتی برای مقابله با آن را افشا می‌کند.

در پی دسترسی گروه هکری بلک ریوارد به سامانه داخلی خبرگزاری فارس، این گروه فایل صوتی کامل جلسه قاسم قریشی، جانشین فرماندهی بسیج با مدیران رسانه‌های نزدیک به سپاه و بسیج را در حساب کاربری خود در تلگرام منتشر کرد.

به گفته یکی از حاضران در نشست یکی از فرماندهان عالی‌رتبه بسیج با مدیران رسانه‌های همسو، دست‌کم «هفتاد درصد» کسب و کارها در ۲۱ استان ایران با نخستین روز فراخوان اعتصاب اعلام شده در روزهای بیست‌و‌چهارم تا بیست‌و‌ششم آبان همراهی کرده‌اند.

این فایل مربوط به دیداری است که اواخر آبان برگزار شده است.

در این فایل چند نفر از حاضران اطلاعات خود درباره وضعیت امنیتی کشور را مطرح می‌کنند و سرتیپ قریشی هم نظراتش را درباره راهکارهای رسانه‌ای مورد نظر حاکمیت بیان می‌کند.

از جمله موضوع‌های مطرح شده تلاش برای برجسته کردن رخدادهایی مانند انفجار استانبول، اعتصاب‌های لندن، استراق سمع از مکالمه تلفنی میان رعنا رحیم‌پور،‌ گوینده بی‌بی‌سی و مادرش و همین طور جام جهانی فوتبال برای انحراف افکار عمومی از وضعیت کشور و اعتراض‌های گسترده است.

این جلسه بیشتر از دو ساعت طول کشیده است و در آن موضوعاتی دیگری نیز مورد بحث قرار می‌گیرد، از جمله نامگذاری اعتراضات سراسری با عنوان «فتنه سیاه»،‌ وضعیت حسین رونقی در زندان، کشتار معترضان در زاهدان و چانه‌زنی بر سر سهمیه اعزام به مسابقات جام جهانی در قطر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.

سربریدن مونا حیدری توسط همسرش؛ متهم ردیف اول به ۷ سال و نیم زندان محکوم شد

  قوه قضائیه ایران می گوید همسر مونا (غزل) حیدری که سال گذشته همسر ۱۷ ساله خود را سر بریده بود، به ۷ سال و نیم زندان محکوم شده است. انتشار ت...